Ridpass, avslutningen!

Hade min fina fina prins idag som ver helt tokig. Haha, fin emellan åt och i galoppen vad ska jag säga bakbenen flög iväg lite då och då, men det är bara kul. Vi hade ju tänkt att det skulle bli en vanlig avslutning med fri ridning eller så, för då vi tjatar så går det aldrig bra. Men vår ridlärare gjorde oss glad som sa att vi skule köra duellhoppning. Hon byggde till och med fram, inte ofta hon gör det men vi blev glad över att vi slapp. Hoppade då en bana med tre hinder och ettan hoppade vi två gånger. Ponnyn var tokig och lyssnade hur bra som helst. Haha, han älskar ju att busa så då blir han pigg och lyssnar och sköter sig kanon. Blir så himla glad då ponnyn verkligen går super, han älskar när man busar och racear lite. Vet inte om det är slut på de, men hoppas inte. Men ponnyn är bäst!
Hihi, fin skiss va?! Men så här var banan typ och som avslutning fick vi hoppa en långsidan med ett hinder på ca 80cm som Donald hoppade super över! :))
Som ni kanske vet så får jag gå kvar i gruppen och fortsätta rida Donald, men syrran får ju inte det då hon är för lång och mina föräldrar vill att vi ska gå i samma grupp så idag kan ha varit sista gången, men inte sista gången jag rider han för tävla det tänker jag göra. Vill verkligen inte lämna min fina prins än, utan vet att vi har mer att ge och vill inte att det ska ta slut än. Så vi får se hur det blir. Det blir ju synd om Matilda vilket fall som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0