Mitt liv är över.... ♥

Idag är nog den värsta dagen i mitt liv, är en sak jag inte orkar ta upp här eller just nu kanske lite framöver.
Men skriver lite smått om den jag älskar och att jag aldrig kommer att glömma våra minnen tillsammans och dem år vi haft, gick skit bra på KM och vi vann hela och kom 2:a i hoppningen och 3:a i dressyren.
Verkligen världens bästa häst jag haft men nu är den tiden över iallafall och har inte ens ridit han på flera veckor, blir nog alrig en tävling med han igen och jag som trodde att jag skulle tävla han nästa tävling. :´(
Orkar inte skriva något mer men det här är nog den värsta jul jag varit med om, jag orkar inte och har inte ens kunnat gått till han, men jag hoppas han får det bra och hoppas jag hittar någon häst som nästan är lika bra som han. Får se hur ridningen blir för mig framöver och vart jag hamnar!
Att lämna dig kommer vara det svåraste jag gjort, jag älskar dig verkligen underbara häst!♥

I gonna miss you so fucking much♥

Jag & Elf <3



Jag & Elf

jag älskar digMatilda & Elf <3
Matilda & Elf och Madicken & Donald
Matilda & Elf och Madicken & Donald! :D

Ha det bra underbara häst, Hej då!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska han säljas? :(

2011-12-22 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0