Måndag 19/12

Mitt Schema idag på skolan: Engelska-Film (fotbollsfilm) Svenska-Film (Jorden runt på 80 dagar) Tyska-Film/Serie (Turkiska för nybörjare) SO-Film (Ice age) Idrott-Elevensval (fotboll,killerboll) Sedan åkte familjen till CF Hästshop och kollade lite på hästgrejer och sen på blommaffärn och sen var det hem snabbt och äta. Sedan stallet med mostern min sista gången för det här året och hon hade Linnie och körde ryttarmärke 2 tro jag, det var iallafall dressyrpogrammet man skulle göra och hon blev ju såklart godkänd. :D Nu har jag sett glamour och tänkte även kolla på julkalendern lite snabbt sen har jag även kollat på ridsaker på nätet också och lite grejer till iphone 4s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0