hästnörd? svar JA!

wooopwooop! hästat heela långa helgen:D längtas så sjukt mycke! min häst helg börjar på fredag då det är genrep inför luciashowen. alla som bor i närheten av Ktown borde komma för den komma bli awesome! iaf.. fredag: lucia träning lördagmorgon: julpyntning i stallet lördageftermiddag: hoppträning för Arnold Assarsson med min prins!:D söndag: luciashow!! alla komma väääll?? :D söndagkväll: hoppträning för Arnold igen denna gången på Dannero! :D Är min helg awesome eller vad?? :D men de behövs verkligen.. jag har inprincip varit nere på botten i två veckors tid. men nu är det snart slut me de! wihoooo äntliigen:D btw.. ska försöka ordna lite bilder från luciashowen och Arnold-träningen! xoxo SofiaE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0