Fysik provet avklarat!!

Då har man varit på skolan och först haft hip pop som var sådär tråkigt som det brukar men dock bättre än matte, sedan bild i 2 hela timmar och målade på mitt ordspråk och så sedan lunch+pluggning till fysiken och sedan var det dags för provet, tro fan aldrig att det gått sämre än det gick idag. Kunde fan ingenting och frågor som vi inte ens läst?! Men det är ju gjort iallafall inget stall elr fotboll idag utan bara pluggning till andra världskriget som vi har prov på imorrn! :D Skit kul elr inte men det kasnke går bättre än fysiken iallafall men alla datum och årtal kommer jag aldrig ihåg... Men såklart ska jag göra mitt bästa och plugga lite mera än jag gjorde till fysiken då jag tycker fysik är väldigt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0