En vecka kvar!

Dagarna bara rullar på nu, en vecka kvar till julafton, knappt så man fattar det.
Imorgon blir det iaf tävling på superponnyn. Så hoppas det går bra. Nu sitter man och har tråkigt då dom andra ser på så mycket bättre på tvn och jag tycker väl kanske att det inte är så jättebra. När det är slut så ska vi se på film, vilket blir mycket roligare än vad att sitta här.

Iaf så bloggar jag inte så mycket just nu då mitt internet fungerar jättesegt, tar typ hunra år för att komma in på en sida. Den står bara och laddar, så nu har jag tjuvat Tuldas dator ett tag, då hon spelar sims på min gamla. Bra byte tycker jag, haha. Men nu ska jag göra något roligare, haaa de så braa! :))


Åh, längtar tillbaka till sommaren.
Varför ska det vara vinter för?
Det som är bra är bara julafton då man får en massa julklappar!

Sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar vill jag ha nu!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0