En kort skoldag kvar..

Just nu är det bara en kort skoldag kvar innan jullovet och det lär ju bli lite fika och godis imorrn då vi ska vara med mentors samlingen och se film, hoppas på att abbe tar med ngn bra man kan se.
vill inte just se ngn gammal julkalender eller så utan något lite mer roligre elr bättre ialaafall.
Blir ju också ett dressyr pass imorrn och man hoppas man får elf men jag hoppas inte för mycket för får ju aldrig rida han utan blir istället glad om jag får rida han och spelar ingen roll hur länge sen det var så och ifall han går i våran grupp, är det inte jag som har han och det stör mig nå jävulskt mkt!
Jaja lite roligt äre ju men han måste ju få vila han med för han går ju alla utom min grupp oftas och han var ju jätte duktig sist på tävlingen men får se om det blir ngn mer tävling på han som att han blivit populär sedan KM!
Matilda & Elf <3
Du är bara för underbar du!
Hoppas verkligen att det inte är slut riktigt än!


Kommentarer
Postat av: moa

Så fina bilder :D

2011-12-22 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0