Dagen :P

Har bara varit hemma och slappat idag, tänkte lite på stallet och så och hur det kommer bli men det vår vi ju se på onsdag så att ja det är väll bara att vänta och se.
Idag har jag varit och handlat på ica maxi med pappa då det var en Kvinna som blev galen kan man säga men jag förstår henne för det var ett litet barn som skrev och det skar så in i bombens i örona och kom inte precis ihåg vad hon skrek men men.
Imorrn ska jag in på birsta och fixa sim-kortet till iphonen för det var ju dock stängt när vi åkte dit och när vi kommer hem ser vi en tomte som står och byter om i skogen och sedan går till våra grannar, han kanske hade missat dagen elr.
Sjunger nu singstar med Madicken och Pontus och det är väll rätt lätt och vinna över han men Madicken är lite svårare men jag vinner trots allt. Madicken har vunnit några ggr hon med så :D

Hoppas ni haft ett bra lovstart,
det har ju dock inte jag haft men får hoppas att det blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0