Äntligen helg

Den efterlängtade helgen är nu här, äntligen. Under helgen händer väl inte så mycket, lördag lär jag nog bara vara hemma och kanske att vi tar upp julgranen, vilket inte blev av idag. Kanske att man åker och handlar lite julklappar också, vem vet. På söndag är det iaf julklappshoppning på stallet och jag ska vara med och hoppa Donald i 70cm. Det ska ju bli kul, sedan lär det nog bli lite pluggning under helgen också, ni vet vi har prov in mot de sista dagarna. Får hoppas på det bästa iaf.

Idag har det varit en tråkig skoldag, som inte alls gick som den skulle. Ingen buss till stallet kom så vår mentor skjutsade upp mig och en kompis till stallet så det var ju snällt. På stallet hade vi lite teori och gick igenom lite säkerhet och så. Och sedan när barnen kom som rider på fredagar så fick jag och min syrra en julklapp, så snällt! :') Inte alla som har så snälla minikompisar. Aja, sedan blev det en massa kort spel med en massa upp i cafeterian, vilket var kul. Sedan så sitter man här framför datorn och väntar på att tvn ska bli ledig, hare! :D


Han är finast den här lille prinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0