Uppe hela natten?

Jaa, det går ikke bra för mig att sova, byggde klart andra pusslet lite efter 4 och efter det så har jag skött lite hästar och sedan redigerat bilder på Paco, Tucker och så, Men nu tänkte jag iallafall vila lite om det går ska gå in på en tävlingssida prick kl 6:01 så då måste jag sitta vid datorn igen, men ska kolla vilka jag ska para först kl 18:23 så då måste jag också vara beredd men det är ju ett tag.
Får ju se vilken tid jag åker upp till stallet imorrn, madicken sover ju oss alva & alice och jag hoppas ddem får nån sömn. Men iallafall ska man väl försöka vara stallvärdinna imorrn vet inte om det ha börjat ännu en till grupp, får hoppas att det inte har det. xD
Här kommer lite bilder jag redigerat är inte så duktig för jag har inte gjort det så många gånger!:p
Kommentera gärna vad ni tycker om dem!;)

Så här blev den på Paco å mig!♥
Det var han jag red i stort sig på ridlägret varje dag,
 utom när vi badade, eller tävlade sista dagen!♥:)

Så här blev bilden på mig & Tucker!♥
Det var han jag badade med första gången och sista gången!♥

Var bara tvungen att slänga in en bild på Ruby också!♥
Hade ju även hon litegrann.;)
Ruby badade jag med ett antal gånger och sedan fick jag även
tävla på hon sista dagen, för att Paco haltade och jag vet inte riktigt
 vad som hade hänt men jag hoppas han mår bra nu!♥

Du var så underbar!♥

Jag avslutar med hästen jag körde gymkhana med (Egon).
Körde 3 grenar, THF-Egoneliterna 1-2
Vinnare var ju såklart Egoneliterna och
bestod av Matilda,Sofia,Alva & Merle!♥

Saknar tiden men minnena finns alltid kvar!♥
En otrolig vecka med världens bästa människor!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0