Svårt att sova?!

Väldigt svårt att sova, jag tycker att det är jätte varmt och varje gång jag typ lägger mig ner börjar jag tok hosta, men iallafall så ska jag till stallet idag och jag längtar tills jag får träffa elfisen!
Ska försöka knäppa lite kort och så, sedan får man väl se om man åker och kollar på träningen eller hur det blir, men iallafall så äre väldigt skönt hemma, mamma sitter också vid datorn och pontus ligger nere vid datorn och kollar på film medans pappa är ute och kör tidningar.
Blir upp tidigt och sköta hästarna på se.howrse.com och sedan blir det väl någon film innan Våra bästa år, såg lite på Johan Falk idag iallafall men såg dock inte hela som att vi hade främmande. xD
Men imorrn är vi bortbjuden på kräftor så det blir ju förmodligen efter stallet, så det är bara och orka med. :)

you are only mine!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0