Spenderat dagen på stallet.

Hemma nu efter en heldag på stallet, jobbade först och red två hästar som vanligt Romeo som var väldigt fin och Tibor som är en liten storhäst. Iaf så gick det rätt så bra med båda, väldigt nöjd med Romeo som sagt. Imorgon får vi se vilken jag rider, blir bara en med det är ju bra att man får rida på sommarjobbet sitt! :)
Iaf så ska vi ha ett till läger också så vi får ju se hur det går, bra hoppas jag. Men nu ska jag ta hand om mina howrsehästar och sedan gå och lägga mig och jag hoppas att min moppe blir normal, för imorse så typ bara sluta den och gasa sedan funkade den igen, men aja pappa ska kolla den nu, men hejdå!

Kommentarer
Postat av: jenniefer

hoppas han är lika fin imorgon då :)

2011-08-09 @ 21:26:14
Postat av: Madicken

Jaa, hoppas! :)

Skulle du vara med på hoppkursen imorgon, måste liksom veta om jag ska rida han eller om jag ska ta någon annan! ;)

2011-08-09 @ 21:30:39
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0