Schule xD

idag så har man gått i skolan från 8-15 och inte får man äta sig mätt heller utan en portion är det som gäller och började dagen med tyska och där jobbade ja med julia och sedan var det teknik med ny lärare, Pär hette han och han kunde tydligen rida. :p
Sedan hade man musik som det var ett bra tag sen man hade i 6:an var ju sist, sedan gick jag på maten med fifa och åt korvstråganoff sedan var det matte, med en ny lärare där med fast inte ny på skolan, har haft Perilla förut men nu har man Bertil.
Jobbade några tal bara som att han pratade så mkt men hjälpte Matilda och felle också för att dem läser ju inte om kapitlet.
Jag har 8:ans matte bok röd, den gröna är lite lättare och det är ju så dåligt att mina b uppgifter är doms c uppgifter och mina a uppgifte är deras b uppgifter, så dåligt och när jag menar dem så menar jag matilda och felicias bok. xD
Sista lektionen hade man SO!!

Spelade inte seriematchen idag som att jag har haft ont i halsen sen i fredags och då har jag ju inte tränat något, så då stod jag över och vilar upp mig till tränigen på fredag som kommer. och jag hörde att dem förlorade med 2-3 mot Alnö. Tyvärr så kunde jag inte kolla hade ingen skjuts! :(
Hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0