Nattinatti

Kan ni fatta? En vecka kvar på sommarlovet, vart har det hela tagit vägen, känns ju som man inte hunnit med något alls, eller joe men ändå. Det har ju gått så himla fort, fast jag kan ju se det ganska så positivt. Jag har bara två år kvar i skolan! :) Det är rätt bra men man orkar heller inte med dom två åren, jag hoppas iag att det blir ett bra år som går fort fast inte för fort.

Men iaf ska snart gå och lägga mig och försöka kliva upp sju så man hinner se ett bra program på tvn :) Våra bästa år som man har missat jättemånga avsnitt på nu då, men känner mig nästan tvungen att kolla på det, har min syrra att tacka för det. Iaf så tänkte jag senare på dagen åka upp till stallet och ta en titt. Får själv inte rida förrän på onsdag, men har ju ridit i dom veckor jag jobbar där så jag klarar mig. Ska även försöka fixa lite mera bilder, både ridbilder och lite annat.
Men godnatt!



K-Donald


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0