Morgon

Nu har jag nyss gått från tvn, varit vaken en stund. Känner mig inte så superpigg då jag har ont i halsen och hosta. Också regnar det ute, inte kul. Men ska försöka inte göra så mycket så man kan tillfriskna lite smått så man är frisk till jobbet. Det är bara en vecka kvar på jobbet lite tråkigt det men vi får ju rida och hjälpa till med ridlägerna så det är riktigt kul. Men iaf så får jag se vad jag hittar på idag, kanske att jag åker till stallet då Alva skulle hoppa lite med Mulle eller om jag är hemma och gör ingenting, ha de bra på ett tag! :)


Nu har det gått en hel vecka sedan sist!
Saknar det riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag aknar de också! ↲

Krya på dig<3

2011-08-06 @ 12:01:56
Postat av: Madicken

tack!:)<3 du får hälsa Maggan och Pinnen och alla andra från oss! ;)

2011-08-06 @ 12:32:09
URL: http://knutarna.blogg.se/
Postat av: sofia

de komma lite bilder på fb! Pinnen fick plats på några bilder också ;) maggan hälsar till er!

2011-08-06 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0