Långa dagen på stallet!

Idag har det varit en lång dag på stallet! Jobbade och red två hästar, först en d-ponny vid namn Romeo som verkligen är en jättefin ponny. Red först ut och det var ganska blött så när vi galopperade bjöd han mig på lite bockningar och så då han inte gillar vatten, så vi gick in i paddocken och red istället och då blev han jättefin, så lite bilder som syrran tog kommer. Sedan red jag en storhäst också, Mikron heter han och är väl rätt så fin, lite lat men annars var han väl okej. Han är väldigt stor men trevlig.
Sedan så följde jag och syrran med Alva som skulle på tävling på Alnön, gick väl sådär och en hemsk grejj hände typ där, men men. Vill iaf inte tillbaka dit då det inte alls var trevligt där, struligt och allt.

Men nu ska jag snart lägga mig och sova, så godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

vad vare för hemsk grejj som hände? :/

2011-08-09 @ 20:23:05
Postat av: Matilda

Om inte Madicken har berättat så berättar jag på facebook chatten ;)

2011-08-09 @ 22:36:03
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0