Läggdags snart

Nu ska jag snart lägga mig och sova för imorgon börjar man skolan klockan åtta och slutar inte förns fyra och sedan efter skolan sticker jag direkt till stallet! Vet inte riktigt vem jag kommer få rida imorgon, tror faktiskt inte det blir Donald, men jag hoppas det blir som vanligt framöver för jag vill inte att det ska vara slut än. Iaf så har jag tyska, matte typ 3 timmar, fysik och lite små raster här och där. Men kommer förmodligen bli ett sent inlägg imorgon om jag inte hinner skriva något på skolan, haha fast det lär ju ta år att få igång den datorn, men men godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

vetu nu ha ja fixat en blogg! :D men måste ja lite hjälp att fixa en header eller va dä hete :) skulle ni kunna säga hur man gör eller fixa en åt mig?

2011-08-24 @ 15:22:13
URL: http://awesomestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0