Kvällen...

Nu hemma efter en snabbis på stallet. Alva flyttade ju hem Mulle idag till privatstallet så jag och Matilda tog moppen dit och hjälpte till med lite grejjer, bland annat att bada lilla Mulle. Sedan när det var klart så tog vi en sväng förbi hos Alva och blev kvar där ett bra tag, vi skulle iaf få lite bilder sedan ridlägret som Alice tagit så då fick vi dom och fick även lite mat! Sedan satt vi där en stund och tiden bara rann iväg, jag som skulle hjälpa Sofia med howrse, men men nu ska jag snart lägga mig för imorgon är det jobb som gäller på stallet, skojjisigt. Hoppas jag får någon ponny/häst som jag tycker om som jag kan rida den här veckan, Conan ska iaf gå läger så hoppas inte att Donnie gör det! :')

Men ha de så bra och glömm inte frågestunden! :D

Kommentarer
Postat av: jenniefer

jag vill rida poe jag också men det kommer jag säkert inte få :/

2011-08-07 @ 23:52:35
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ååååh jag Elf, med det kommer inte jag få. :'(

2011-08-08 @ 01:04:36
URL: http://knutarna.blogg.se/
Postat av: jenniefer

ja det skulle va jätte kul om vi fick det men ja ;/

2011-08-08 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0