Jaa,

Jaa, äntligen hemma. Imorgon är det sista jobbardagen för mig, tråkigt nog. Men idag på jobbet red jag Sarah som var riktigt pigg ute i skogen, men väldigt stel. Men iaf så gick det bra, hon är en liten d-ponny för er som vill veta! :)
Sedan hjälpte jag till på ridlägret och busa och höll igång dom ett bra tag och träffade nåra människor som jag pratade lite snabbt med. Sedan stannad jag och Matilda kvar på stallet efter jobbet och var med Alice, Agnes, Maja och några till. Haha, mycket skratt och bus, sedan kollade vi lite på hoppträningen men det var inge kul då det började regna och det var utomhus. Sedan blev det hem och nu sitter man här, ska fixa in lite mer ridbilder också, men ha de så bra också vill jag bara passa på att gratta min goda vän Birna som just nu är på Island, Grattis på din dag Birna, jag saknar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0