Jaa, nu är det klart

Nu är det bara att vänta och se om det blir av vilket jag hoppas! :D
Iaf, som tidigare så har jag varit på skolan och slutade fyra, men jag har ju roligt ändå med mina vänner, men har faktiskt redan fått typ tre läxor också vilket jag inte alls tycker om. Men iaf sedan åkte jag till stallet då min kusin rider och jag och Tulda passar på att följa med för att få vara i stallet också pratade jag med Sara och hörde om Tim skulle tävla i Kramfors och än är det inte bestämt men hoppas på att det blir av som sagt. Haha sa åt Tim att han skulle tjata lite om att få tävla där också, haha jag är så smart! :)
Sedan var jag lite med Felicia på stallet och fodrade dom sedan åkte vi hem och åt. Så nu sitter jag här och längtar till helgen!


Att det kan finnas något så bra som dig!
Världens bästa Donald! :')

Kommentarer
Postat av: Sofia

guud så smart du är madicken!! :D ja håller tummarna för att han ska tävla!

2011-08-25 @ 22:26:24
URL: http://awesomestyle.blogg.se/
Postat av: Me again!

sv. Jaa mä !<3

nää ja vet men dä kan inte hjälpas att man bli sur ;) haha vilken tur då ör ja inte ensam! :')

2011-08-25 @ 23:10:37
URL: http://awesomestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0