Hemma igen!!

Ja då har man varit på stallet som vanligt och vi började åka mot stallet vid halv 8 och vi kyrkan så, gick det inte att gasa med moppen så vi ringde pappa och körde hemmåt.
Sedan vid medborgarhuset så dog moppen och då drog vi den sedan efter ett tag så small det väldigt högt och sedan så åkte vi bil till stallet som madicken skulle jobba.
Jag hjälpte till som vanligt och vi började ta in hästarna och jag tog Gregory och Musse och sedan så red vi, jag fick även rida ;)
Jag red Zarina med Anna och Felle men vi skrittade bara och sedan så red ridläger barnen ut och jobbarna föjlde med medan jag stannade kvar och kollade när Tim,Evelina och Ida red i paddocken men sedan skulle Lady och GB skos så då kollade jag på när Ida hoppade och sedan gick jag in för det var så himla kallt och jag borstade Zarina lite till och så sedan kom Tim in till stallet.
Lekte lite med barnen efter lunchen och hoppade lite ,med dem i paddocken och jag var med Alice litegrann.
Spelade kort och så men på eftermiddagen när dem ätit så var jag med Madde, Amelia och maja vi satt i cafeterian.
Sedan cyklade jag med Agnes, Maja och Alice och det gick ju toppen!! :D
Gjorde även lite annat som var ganska roligt men det behöver man ju inte ta här!xD

Madicken & Romeo på bild! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0