Hela långa dagen

Varit och kollat på tävlingar idag i Matfors, hade faktiskt aldrig varit där förut men nu har man det, kanske inte det bästa stället men Timråryttarna gjorde bra ifrån sig! :)
Vi åkte dit med Alva och Matilda hängde också med, så vi var då fyra stycken. Träffade lite folk och kollade och fotade lite på ponnysarna, syrran laddar nog upp några bilder om hon orkar och jag ska försöka få in lite nya bilder jag också.
Nu har jag iaf pratat med världens bästa Sofia och pratat lite om Kramforstävlingen, haha nu måste man bara skaffa någon skjuts så vi alla kan träffa henne igen, gud vad kul det skulle vara, så jag hoppas Alva och Tim ska tävla där! :D Annars finns det ju typ inga man vill kolla på! :P
Också har jag pratat med Anna och Mikaela om imorgon då vi hade tänkt åkt till selångers marknad, vilket ska bli kul!

Men nu ska jag ta hand om howrsehästarna byebye! :)


Saknart!♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Är det därför ni är med mig :@???

2011-08-20 @ 22:39:22
Postat av: sofia

i hope you all can come to meee ! <3 engelska proffs här då ! :D hihi

2011-08-20 @ 23:17:06
Postat av: Madicken

Hihi, I hope that too! :')<3

Måste bara lyckas prata med Tim eller Sara först, men vi måste bara träffa dig! :D

2011-08-20 @ 23:21:06
URL: http://knutarna.blogg.se/
Postat av: sofia

ja måste träffa er också ! allihop :D

2011-08-20 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0