Hela fadderullan!

Nu är man hemma och kan ta det lungt, först skola åtta till fyra som var som vanligt, var iaf väldigt trött likaså min vän så vi hade det roligt på mattelektionen ;) Haha mer behöver man liksom inte veta, sedan så åkte hem åt middag lite snabbt och sedan till stallet för ungdomssektionsmöte, gick igenom lite grejjor sedan när det var klart hälsade jag på lille Donald, hihi sötaste ponnyn! Han lägger huvudet på axeln då man kliar han på halsen, lillprinsen det. Sedan så pratade jag med min ridlärare om morgondagens ridlektion som jag inte kommer på utan jag ska rida på torsdag istället och hoppas få lille Donni då. Ska inventera imorgon på Ica Andersson så då hinner jag helt enkelt inte rida och det är liksom via ungdomssektionen vi gör det så då blev det en annan riddag för mig den här veckan.

Ska väl försöka göra någon nytta nu då, så ha de så bra och glöm inte hästens dag på söndag! :)


Älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0