Godnatt!

Nu ska jag snart gå och lägga mig då det är sista jobbdagen imorgon eller sista jobbdagen den här veckan, jobbar en vecka till också, iaf så fick jag sms från Sofia för nån timme sedan och undrade om vi skulle göra något speciellt på lördag och om det blir så att Alva eller Tim vill så ska vi åka och träffa Sofia på näset! :D
Fast jag vet inte om det blir av än, men hoppas.. Matilda har iaf fotbollscup så hon lä nog inte följa med och jag har nog heller ingen skjuts dit men jag hoppas att nån av de andra vill träffa Sofia också! :)

Men godnatt! :')


Det är något som gör dig speciell!♥


Kommentarer
Postat av: sofia !

de är inte säkert att ja komma dit heller.. Men ja hoppas att de bli en plats över i bilen så att ja får åka dit! Sakna hela näset så fett mycke! ;)

2011-08-04 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0