Donnieeeee

Ja, nu har man ätit middag och och kan äntligen sätta sig framför datorn, haha. :)

Iaf så var det ju ridning idag och jag hade naturligtvis Donald, och det var ett bra tag sedan sist. Han var iaf rätt seg som vanligt, jobbade lite med övergångar och jag kämpade också för att få han att gå frammåt vilket gick ganska så bra, han var iaf finast i höger galopp, där var han fin och låg i formen och så underbar ponny. Hihi, världsbäst, är faktiskt riktigt nöjd för att vara starten nu efter sommaren och hoppas att vi kan gå frammåt fort. Han var iaf riktigt snäll i stallet idag också, inte så att han ska bta på borstar eller grimmor bredvid, idag stod han lungt och snällt och var jätteduktig. Älskar den lilla ponnyn! ♥

Ska försöka få lite mer ridbilder också, men ibland är det svårt att hitta någon som har tid att knäppa, men ska höra med min vän Fello om hon har lust att knäppa nån gång!


Kommentarer
Postat av: jenniefer

ja han är fin min lilla poe :D

2011-08-17 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0