Dienstag! :)

Nu har man nyss kommit hem från skolan och jag hade först tyska, ganska skön lektion, skrev av en text och ändrade formen sedan började jag på något nytt häfte och sedan såg vi på en film eller serie "Turkiska för nybörjare" tro jag den heter eller nått sånt, men sedan så hade man 5 minuter på sig till teknik och då lämnade jag in läxan och skulle göra en uppfinning, tänkte göra en Vandrande dammsugare med hjälp av Felicia som teknik vän och vi ska bara göra en liten prodotyp (stavning)
Sedan så hade man matte och vi hade Pernilla som resurs lärare så några som behöde lite mer hjälp fick gå dit och det var bara 2 st så då hängde jag på och vi jobbade matte och skit i Ulla (Olla) iallafall jag och Fifa, Pernilla är iallafall min gamla mattelärare som jag hade i 7:an riktiga bra och snäll lärare.
Sedan så vare några killar som inte kom på veckans problem som jag däremot redan gjort och då såklart försökte dem få fram svaren av mig. ;/
Tyckte den inte var så speciellt svår så ja tyckte dem kunde komma påre själv.
Men iallafall vare riktigt skön och bara vara 4 st på matten.jobbade typ 20 min utan pernilla också men men, sedan vare lunch och det var spagetti och köttfärssås och sedan fanns det ju även sallad som vanligt och även brocoli.
Sedan hade vi tjejer ett litet snack med Pia så då kom man ju försent till musik men iallafall så prade vi väldigt mkt och Anders sjung lite Linda Begntzing och sedan vare bara SO:n kvar, jobbade där som vanligt med geografi och nu på fredag så har vi ju prov, så himla skönt att ha prov andra veckan! INTE SÅ SPECIELLT!!

You are my heart!♥

Förstår om ni inte ha läst allt men ikväll äre match kommer lite info om den strax! :)

Harebra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0