Dagen, ni vet den som är idag!

Känner att jag måste var duktig nu och slänga in ett inlägg då det känns som det var ett tag sedan nu, iaf sov jag ju hos Alva och Alice och hade riktigt kul, sedan stack jag och Alva till stallet mde moppen, hiihi! Knäppte iaf lite bilder på Donald i hagen som jag ska lägg ut nån gång. Men iaf så hade han tappat en sko igår så då fick han vila idag så då passade jag på att spola benen på han, då han liksom inte tycker om vatten och inte kan stå still. Men det gick och han älskar att få ha mulen på vattenstrålen haha, han dricker och håller på och skvätta ner mig, men han är duktig. Sedan for vi till Kattie (vår moster) och åt kräftor/tacos och spelade super mario, haha älskar sådana spel, och riktigt bra är man på dom också! :)
Men iaf så åker vi till Matfors och kollar på tävling imorgon med Alva, hihi ska bli kul, men vet inte om det blir så kul och träffa dom andra man känner men aja, ska bli kul och se hur det går för timråryttarna, vi hejjar ju på dom! :D

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0