Dagen! 8/

Idag har man inte gjort så speciellt mkt utan sett på våra bästa år men det var väl inte så ovanligt och sedan har man varit inne på howre och byggt pussel.
Har skött över 200 hästar idag, och igår så typ lite över 400 på 2 dagar är inte illa det, men jobbigt är det som fan.
Sett på glamour nu i typ 80minuter och ätit kyckling och ris idag med Cina och mormor,mamma & pappa, super gott!xD
Orkade inte åka till stallet idag utan jag åker dit imorgon då jag är stallvärdinna igen och träffar bäbisen som jag saknar så enormt, vill så gärna vara med han (dem) just nu!
Jag saknar ju så himla mkt just nu, ridlägret och en massa annat!♥

♥Tim,Madicken(Pinnen),Matilda(Paco)♥

♥Matilda & Paco!♥

♥Madicken(Pinnen),Matilda(Paco),Sofia(El Ninjo)♥

♥Matilda & Ruby♥

♥Matilda,Alva,(Egon),Merle,Sofia♥

♥Sofia,(El Ninjo),Matilda,(Tucker)♥

♥Jag älskar dig verkligen!♥


Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2011-08-18 @ 22:45:26
Postat av: Matilda

;)<3

2011-08-19 @ 01:15:12
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0