Vilken helg, jag svimmar..

Just nu vet jag inte riktigt vad jag gjort i helgen om jag ska vara helt ärlig. Dagarna har bara rullat på och det snurrar lite i huvudet. Har försökt göra framsteg med plugget men det har inte blivit tillräckligt tyvärr. Måste få till det i början av den kommande veckan istället och känner lite att det kommer bli ont om tid. Gårdagen skulle jag städa mitt rum men det blev bara halvt gjort, bäddade rent i sängen iallafall och fick bort lite skit och fixade med kläderna. Bastade på kvällen och sen somnade och hade en dåligt sömn i jämförelse med vanligt. Vaknade ett flertal gånger under natten och sov allmänt dåligt. Dagens plan blev inställt kvällen innan men istället var man hemma, hade ett kort besök på förmiddagen. Har varit till sjukhuset som jag även varit på tidigare i veckan men bara för att besöka en. Idag blev det inte direkt som planerat om jag får säga det själv. Idag svimmade jag där och kan det finnas någonstans där det är bättre att falla ihop än på sjukhuset. Jag hade pratat lite innan och sen stod jag bara vid sjukhussängen när det plötsligt börjar grumla till i ögonen, och i samma sekund som jag tänker säga till att det börjar svartna, så tar jag tag i sjukhussängen och faller ihop. Lägger själv upp fötterna i högläge och de bara springer in undersköterskor i rummet så er får man tacka för att ni kom med en väldans fart. De kollar blodtrycket vilket även såg bra ut och kände mig bättre omgående efter att jag druttat i golvet. Har svimmat en gång förut vid ett veterinärbesök så man hadeju kunnat tro att det är pga miljön men  tror inte riktigt det var den underliggande faktorn. Har försökt fotat Mitzie ute i snön men det är väl lättare sagt än gjort, hon är så snabb och vill helst springa runt och när hon väl står still är det någon annan som vill hem. Ska tilläggas att det inte är jag men får väl gå ut och fota lite själv eller om mamma kan hänga med så att någon kan hjälpa mig fotomodellen.
(null)
(null) (null) (null) 
De två sista bilderna är på rådjuren som var på promenad genom gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0