Jobb och hemmaplugg...

Det är alla hjärtans dag och jag börjar med att jobba halvdag vilket gick bra och det är tredje och sista dagen för den här veckan. Det känns bättre och bättre ju fler ärenden man gör och tror jag kan säga att jag hajar systemet rätt bra för att tagit mig igenom första veckan. Föredrar att jobba istället för att plugga alla dagar i veckan. Efter jobbet var det hem för att fixa inför opponeringen, två arbeten skulle läsas och det är klart att man åker på de grupper som skrivit mest. Hade varit skönt att fått en grupp som skrivit lite färre antal sidor men samtidigt lättare att hitta brister på det som är lite längre. Dessutom ska man komma ihåg att det är kvalitet framför kvantitet. Var en sväng till arken också för Mitzie skulle få något nytt schampoo och så blev det också  plus en leksak fick följa med hem.
(null)
(null)
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0