Haha

Det är helg och denna vecka har ju bara varit sämst. Dagarna bara rullar iväg och jag hänger inte riktigt med, minns knappt vad jag gjort i veckan typ. Skolan är inte rolig alls utan satt och stress skrev ett dygn innan deadline och resultatet blev sämst om jag ska beskriva det med ett ord. Utöver det har det varit jobb i måndags och torsdags på bv. I onsdags var man till stallet och vi hade lite markarbete, några sockerbitshinder och vi i gruppen trodde vi skulle få hoppa denna vecka eftersom vi inte gjorde det förra. Kupido kändes rätt bra och med det sagt, till en början var han väldigt spänd och tog tid att lossa honom. Han var faktiskt lite av en fjant i onsdags, han reagera på det han hade chansen till att reagera på.  I torsdags, alltså igår var det hockey och det gick ju dåligt därmed men man vinner inga matcher när man inte gör mål. Avslutade med att ramla i trappen på väg hem, benen bara vek sig på något sätt och tur man fick tag i räcket för det gjorde bra ont. När man la sig hade man en fin svullnad på smalbenet och ett tretal blåmärken men det lär ju gå över. Är man klantig så är man. Idag var det seminarium på skolan, det är avklarat och det är jag glad för kan jag lova, usch vad jag ogillar seminarium.
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0