Svårt att vara på två ställen samtidigt!

Föreläsning idag igen, från att typ inte ha någon skola alls till att behöva åka dit 4 dagar på en vecka är en omställning. Fick reda på att det blir lite schemaändring pga att vi även har en tenta på fredag mellan 8-13 och det är lite svårt att vara på två ställen samtidigt. Den obligatoriska lektionen är flyttad men istället har vi nu föreläsning som att den inte är värd att gå på, anledning till att vi har föreläsning istället var för att den är frivillig vilket jag bara tycker är knas. Man kan ju tycka att det borde ta hänsyn till en tenta men man får väl se om man hinner, annars kan man ju hoppa in när man är klar med tentan. 
(null)

(null)
På kvällen blev det stall, jag fick stallsysslorna och så var jag in till den här killen en stund. Han ska kollas på torsdag så förhoppningsvis vet man vad det är då och jag håller tummarna på att han blir bra inom kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0