O n s d a g . .

(null)
(null)
Nedräkningen har börjat och nu är det inte långt kvar. Vi jobbar på de sista dagarna nu så blir det plugg sen och förhoppningsvis lite ledigt för det förtjänar jag. Stallet och rida bästa fuxen, tyckte ridpasset gick bra. Det går åt rätt håll och han kändes trevlig dock blev man sugen på att få ha lite bommar idag då det låg framme men så blev det tyvärr inte. Dressyrpass men K kändes bra och jag hoppas jag inte blir av med honom för tycker jag missat tillräckligt många lektioner med honom för skador eller för att jag ska ha ridit någon annan. Det går för långt mellan gångerna om man inte får rida honom varje vecka så jag hoppas att jag får fortsätta ha honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0