Det var den helgen det...

Vad har hänt i helgen då mer än att jag jobbade igår så man kan väl säga att denna helg var lika kort som förra veckans var. Jag har sovit ut och det var en skönt men nu är det inga mer helgdagar som ska jobbas. Har faktiskt tagit fram skolböckerna och kollat igenom lite, har nämligen tenta den sjuttonde så att jag fått fram boken är ett stort steg. Nästa steg blir till att försöka hinna plugga lite efter jobbet nu också. Ska göra några försök till det även om det inte är någon favoritsyssla och sen har bytt lakan och allt i sängen. Det var dock ingen Mallis där som satt och hjälpte till när jag skulle lägga på nytt lakan och det fick mig att tänka på henne lite extra mycket för det går inte en dag utan att man tänker på de djur som varit en del av familjen. Saknaden blir inte mindre och jag skulle göra allt för att träffa henne och Meicie igen, att bara få krama om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0