Ingen vidare bra känsla...

Igår var det duggor/tentor på schemat, en klockan åtta och en vid halv tre. Den ena gick sämre än den andra så det känns inte så jätte bra men skrev på all frågor så man får hålla tummarna. Emellan dessa två hemskheter så var det bara att fixa datan inför PM2. Kom bara hem så åkte vi in till Birsta, först gjorde vi ett stopp på skopunkten och där fick jag med mog ett par skor. Var egentligen ute efter ett par fin skor som man kan ha när pappa fyller år med istället fick dessa grå följa med hem. Nästan likadana som jag har fast de här skorna har lägre klack och är en annan färg än dem jag använder nu.
(null)
Råkade missa ett steg när vi skulle ta fram resultat av den datan vi fått så fick åka in till skolan idag med fast bara en snabbis. Man får tacka Julia som ställde upp och hjälpte oss, nu är all data i SPSS är klart och vill säga att vi kommit en bra bit med skrivande. Vill bli klar så fort som möjligt för jag tänker inte sitta och skriva när jag fyller år, det avstår jag gärna. Innan vi åkte till skolan idag hann vi med stallet, red ut Kupido en sväng med sällskap av syrran. Passade även på att smörja lite inför klubbhoppningen som är imorgon medan Madicken fortsatte ridturen.
(null)
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0