dubbelt så långa...

Denna vecka är det dubelt så långa skoldagar om jag skulle jämföra med vad vi vanligtvis brukar ha eller vad vi hade förra veckan. Vi brukar ofta ha 2 timmars föreläsning men idag hade vi fyra timmars föreläsning och då till och med läraren blir trött och pratar i cirklar. Sista timmen var riktigt seg men den är nu överstökad och jag tog mig igenom den. Det possitiva med skolan idag var att vi var där 8-12, imorgon blir det skola mellan 13-17. Gick i skolan fram till tolv och sedan åkte man hem, la mig insnurrad i en filt för har varit så himla frysen idag och sen blev det lite lunch. Stall på eftermiddagen och som ni vet så har jag inte längre någon häst att rida men åkte upp och fixade alla stallsysslor åt Boye medan syrran red honom och städade ur det sista som var kvar i Avalons box. Nu är det klart för att ställa in en ridskolehäst och kan det vara Rick som flyttar in där tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0