Dubbla pass idagđŸ’Ș

Idag har det varit plugg, stall vilket innebar ett ridpass ocksÄ, styrkepass pÄ etic och Ànnu mer plugg. Började med att lÀsa lite innan jag klev upp, stall pÄ eftermiddagen och idag blev det ett ridpass inne pÄ grund av vÀdret. Ridpasset var bara första trÀningspasset för mig idag, en uppvÀrmning inför styrketrÀningen som man skulle gÄ pÄ efter. Vi Äkte in pÄ Willys en svÀng nÀr vi var pÄ vÀg hem igen, hann nÀstan bara byta om innan jag skulle ivÀg igen. Dags för ett styrkepass nere pÄ etic, det gick hyfsat men Àr lite öm i armen nÀr jag har den i vissa vinklar/positioner men det Àr bra mycket bÀttre. Vi kör igen efter en veckas uppehÄll och det gÀller att hÄlla igÄng sÄ man inte tappar det helt. FrÄn och med nÀsta vecka hade jag Àven tÀnkt mig att jag ska ta mig ut pÄ en löparrunda, minst en gÄng i veckan. Jag har varit sugen pÄ att springa till stallet i nÄgra veckor nu nÀr det inte varit snö och det Àr inget jag ljuger om, skulle lÀtt kunna göra det. Kanske blir det till veckan dÄ om det inte ligger snö pÄ marken, annars tar man en runda mot laggarberg, den som jag sprungit förr. Efter att jag var nyduschad Ätergick jag till att plugga lite mer, att göra det i omgÄngar kÀnns ganska bra för man hinner nÀstan inte bli less innan man tar en paus. Dessutom blir det lite varierat plugg mellan att lyssna pÄ genomgÄngar och att lÀsa nÄgon form av sammanfattning av allt och det Àr pÄ 77 sidor.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0