fredag men ingen vila...

Idag var det ingen föreläsning som jag tidigare nämnt, så har pluggat hemma lite på förmiddagen innan jag åkte iväg och red ut på denna kille. Han tyckte det var skönt att få komma ut i skogen och man får väl passa på när man har sällskap och även får rida ut på den bästa. Han var faktiskt väldigt avslappnad och kändes fin ute i skogen, han skötte sig super. Måste försöka få med kameran någon gång och någon som kan fota lite nya bilder. Får inte heller glömma att berätta för er att vi skrivit upp hos på en klubbis. Han får bara hopap 80 cm eftersom det är första tävlingen sen sommarbetet men vi kör på, jag stod över sist så nu kör vi för jag är laddad och super taggad för att hoppa. Får verkligen försöka få någon som kan ta bilder, har ju bara gamla och vem vill ha repris hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0