Tiden bara flyger iväg!

Klockan är snart halv tolv och dagarna bara flyger förbi. Känns som vi snart har tagit oss förbi ännu en vecka trots att det vara är tisdag. Det var skola först, två lektioner om man ens kan kalla den första som en lektion. AA men iallafall lite matte, lite mer precis så gjorde vi ett tal och då tillsammans med läraren halvt och om en vecka är det nationella, yey det kommer gå bra. Sen hade vi hål i tyå timmar, hamn träna lite dans till guldkotten och herregud vad sämst man är. Historia som sista lektion och det var en film om förintelsen eller en överlevandes resa som berättar hur allt gick till osv. Helt sjukt att sånt har inträffat, finner knappt ord. 

På stallet blev det först en uteritt på Tibor och det blev en lite nya vägar för Tibor iallafall. Red den förra veckan med Boye men det är väl lite roligare att rida lite överallt. Blev en lite lugnare uteritt idag, ytterst lite galopp och mycket skritt. Sedan var det allt annat som skulle fixas innan man kunde åka hem. Innan jag duscha så passade jag på att köra igenom ett kortare träningspass så att den nedredelen fick jobba lite. Nu har jag sett glamour och ska sitta en stund vid datorn innan jag säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0