Pause från mitt tänkande...

Nu har jag tagit paus från allt tänkande för en stund, håller på att planera mitt tal och har väl påbörjat lite smått men känner mig långt ifrån klar vilket jag också är. Det känns så himla ovärt att ha ett till sådant som vi haft, hade samma upllägg då vi hade ett argumenterade tal förra terminen. Bortsett från att vi fick välja ämne fritt då vilket är så mycket bättre, plus att det inte är nå kul när typ alla pratar om samma sak heller. Nää inget av det här är positivt och usch för att så i centrum och prata inför klassen. Det finns inget positivt med detta utan det bara plågar en, man gör ändå sämre ifrån sig här en vanliga fall och det tror jag inte bara är jag som tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0