torsdagen är i stort sätt förbi...

Denna dag har jag hunnit gjort lite allt möjligt, det blev dock ingen tid över för att städa eller dammsuga mitt rum som tänkt. Jag har varit på en kort promenad, bastat, hunnit sett ett avsnitt på Teen Wolf och även bestämt tid för en sommarjobbsintervju. Ridit ut i skogen på Boye i sällskap av Tibor och syrran, kollat på tre hoppträningar och sprungit emellan och fixat åt Boye med mat och vatten. Man passar på när gupperna värmer upp, sen har jag även varit och myst lite med Kupido i stallet. Sett farmen och nu sitter jag här och tänker lite extra på Inigo som har funnits i min tanke hela dagen. Idag har det gått ett år sedan hon fick lämna oss, saknar henne nå enormt. Dagarna med henne var något extra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0