en kväll i stallet...

Det blev en sen vistelse till stallet idag, Exxet fick vila idag då tiden inte fanns och Boye fick sig en liten lugnare tur i skogen. Mycket skritt jobb, flyttade skänkelvikning från sida till sida. En lydig och duktig häst, inte heller lika pigg som han var förra veckan. Innan jag red ut fixade jag klart allt till Boye eller det kanske var att dra i, jag fixade all mat och sedan underbara alnötjejen som hjälpte mig att mocka, tusen tack till dig.Sedan fyllde syrran på vatten i boxen, jag fixade vattnet nere i hagen. Så det blev en kort och snabb vistelse på stallet. Svängde in till moster som hjälpt mig att fixa fram en skiss eller två. Sedan blev det en tripp till skolan för att fixa med lakan igen, innan jag åkte hem och åt en lite senare middag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0