jag glömde...

Glömde helt bort att blogga om ridpasset igår. Trimmade Boye i ridhuset och det var väldigt trångt eftersom det var träning samtidigt plus att dem longerade. Det fanns inte mycket plats och det var väldigt svårt att komma på någon övning att göra med den lilla platsen och för att inte vara ivägen. Red lite öppna och sluta, i början fick jag jobba med att få igång motorn på honom och på slutet var det nästan för mycket motor i honom. Det är bra att han blir piggare iallafall och har jag tur så är det kanske jag som får hoppträna honom på torsdag då Madicken är sjuk eller känner sig inte helt hundra.
Imorgon blir det nog hoppning också och jag håller tummarna för att det blir Kupido, förstår inte varför jag skulle få någon annan. Det var alltför längesen jag hoppade Kupido nu, vi som var på gång!

Kommentarer
Postat av: Anita

Stilig en :D

Svar: Tack, så fin😊
None None

2016-12-21 @ 09:18:57
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0