SKRATTATTACK!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men angående rubriken så fick det här mig att gapskratta och självklart var det om den här artikeln som jag delat med mig lite av. Ni kanske hört om den, en person hade glömt bort att hon parkerat bilen på en annan gata dagen innan och trodde dagen efter att den var stulen då den inte stod på parkeringen. Vissa har det inte lätt alltså, jag har ju hört att det finns bra appar nu för tiden. Kanske är ett smart tips att ladda ner någon app så man vet vart man parkerat bilen, tur jag inte har någon då så att inte sånt här händer mig.
Fyra av fem dagar är iallafall avklarade, nu återstår bara en tills jag tar helg och ska faktiskt sluta vid tre imorgon och gå hem lite tidigare än vanligt. Jag passar på att gå runt tre då syrran slutar, så det blir en liten kortare arbetsdag, 7.45-15 för att vara exakt. Skönt med lite helg, speciellt så man får sova ut lite. Har inte bara varit jobb idag utan det blev en kortare tripp till stallet för mig, syrran hade glömt skor här hemma så man fick åka upp med. Tog vara på att gå och hälsa och borta av Kupido litegranna så han blev lite ompysslad men blev inte kvar där alltför länge. Åkte hem och åt middag, därefter tog man över två gym. Ena var på kyrkan och det andra blev på torget men tror de är någon som hunnit tagit över det nu efter men det är smällar man får ta.Man kan ju itne vara ute hela natten och göra sånt när man jobbar, det är nackdelen det men pengarna som rullar in är lite bättre än det här spelet. Det är väl ganska bra mycket bättre. Just det, kläckte två tio kilometers ägg idag, fick en magmar på 942 och en onix på 381. Magmar hade jag inte sen tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0