Utan I N T E R N E T hela helgen

Borta bra men hemma bäst, nä jag vet inte längre nu när man är utan internet hemma och kommer vara utan det hela långa helgen. Pappa ringde för att säga att det varit väldigt segt men det gick bort helt tidigare idag och de var tydligen ett så stort problem så att dem skulle ta det på måndag, alltså hur ska man klara sig. Det är knappt så man kommer åt internet via mobilen, allt är knas. Vet inte vad det är som är fel men allvarligt är det ju, man har ju rätt tur att man har saker att göra i helgen. Typ hela morgondagen går åt för att jag ska göra högskoleprovet, dagen kommer tillbringas på mittuniversitet fram till halv fem ungefär. På söndag kommer släkten till oss för att fira syster som fyllde år tidigare i veckan. Här sitter jag nu hos farmor och farfar för att komma åt internet, allt för att kunna roa sig, närå men det är väl snart dax att åka hem antar jag och måste lägga mig tidig så man är pepp för dagen. 
Dagen i bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0