N Y S K O L D A T O R

Tisdag och jag tog moppen till skolan, den funkade kalasfint och det är väl bra efter att den har varit avställd ett par månader när snön var här. Hade matte 11.20 och sen fick vi jobba när och var vi ville på historian, det var lättare sagt än gjort. Startade upp datorn i hopp om att jag skulle kunna åka hem typ två timmar tidigare minst. Min skoldator har väl alltid haft något problem rättare sagt, så fort jag klickar in på internet så dör den bara, jag starta om den och den dör, så fortsätter det alltid. Det har hänt de senaste gångerna jag använt den så har fått jobbat via mobilen istället, men har varit till data snubben som finns på skolan men han har aldirg vart där. Eller har varit dit en eller två gånger med datorn tidigare och han har gjort allt möjligt men problem kommer tillbaka lite här och där. Han försökte fixa idag med men det visade sig inte göra någon skillnad, så fort jag tryckte in på internet så dog datorn. Så efter att ha sprungit fram och tillbaka med den gamla skoldatorn så fick jag tillslut en ny. Så nu hoppas jag att den funkar i fortsättningen och håller sig vaken på lektionerna så man inte behöver starta om 5 gånger på en lektion. Var i väl behov av en ny eftersom jag har nationella på onsdag och behöver datorn då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0