jobb och sen kalas....

Mellan 9-13 idag stod jag som flaggare på banan, det var väl inte så värst många ekipage som tävlade endå. Nu har man duschat och klätt på sig för att åka ut till alnö för att fira kusin vitamin. Där blir det mat och sen får man väl se när man kommer hem ikväll. Sen är det bara att tagga upp inför en ny skolvecka som kommer bli kaos, nationella och gymnasiearbetet ska redovisas muntligt. Kommer typ att dö, har tillräckligt svårt att prata inför klassen bara och nu ska ännu fler sitta och lyssna. Får se om jag överlever typ, har aldrig gillat att riktigt stå i fokus eller hur man ska förklara det. Prata om saker man knappt vär intresserad av men även som det finns någon annan som kan mer om det än jag själv, nää det är inget jag gillar att göra. Saken blir inte lättare när man knappt vet vad man pratar om heller, det är lättare om man får välja ämne själv och prata om sådant man är intresserad och har kunskap om. Med tanke på att det är helg så har jag idag, hunnit läsa ytterligare 2 texter och kör väl igenom en till när jag åker i bilen till alnön. Det är så tungt att läsa alla texter i sträck alltså, blir trött av att bara läsa en sida, men vissa är ju typ tre, fyra sidor långa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0