en längre måndag i skolan..

Det är ny vecka och en skolvecka som innehåller fyra dagar i skolan, idag blev det en lite längre måndag än vanligt men det var jag medveten om också. Hade försst svenska och fick äntligen materialet inför svenska nationella som vi har nästa vecka. Sedan fick man vänta för att ha bokseminariumet och som man väntat på det. Tillslut fick vi ha det och sen blev det en snabb lunch för att sedan läsa igenom gymnasiearbetet man skulle opponera. Själva opponeringen gick väl super, fick inte så mycket på vårt arbete egentligen utan det var någon enstaka grej. Jag antar att det finns mer än vad som sas men vi får väl se.
Nu sitter jag hos mostern min och lånat kusins dator, även kusin har kommit hem och försöker väl hjälpa henne med lite kemi när hon frågar. Inte mitt bästa ämne och gud vad mycket det är man glömmer bort med tiden. Ska vara här fram till syrran kommer och hämtar mig. Då blir det stallet först lite jobb för hennes del sen så ska vi ut och rida, i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0