nya serier...

Det är ju typ omöjligt att sova på nätterna nu när värmen har kommit och visst är jag glad att det är sol men det är bra jobbigt att stå ut hela dagen och nätterna är värst. Jag vet inte vad jag ska göra alltså, det slutar med att jag somnar tillslut då jag inte orkar vara vaken längre. För att få tiden att rinna så ser jag självfallet på serie och där ser man vad serier kan vara bra ibland. Började såg CHOSEN för två dagar sen och såg den över en natt men det är bara två säsonger som jag kunde se men nu försöker jag att hitta säsong 3 någonstans, någon som vet vart den finns isåfall, komentera!
Igårkväll eller snarare inatt började jag såg SAF3 eftersom att jag inte hittade säsong 3 på Chosen, har väl sett en tredjedel av avsnitten ungefär men nu blir det dataspelande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0