Gårdagen, träning inför lucia showen....

Gårdagen - Onsdag
Hann inte med att blogga igår, eller jag satt fastklistrad vid tv:n när jag kom hem från stallet. Det blev lite tårta eftersom mamma fyllde år. Det var ju inte direkt något ridpass utan vi tränade för första gången på Kadriljen men programmet var inte riktigt helt klart. Så vi körde på en bit och spånade lite idéer om hur fortsättningen skulle gå till. Kom hem lite senare en tänkt och då blev det fika till Bachelor, sen såg vi även på PH som börjar direkt efter.
(En väldigt gammal bild, några år sedan)
 
Idag - Torsdag
Tänkte jag först åka till skolan tidigare men det blev inte så utan jag var för trött helt enkelt. Tog en dusch vid 9 och åkte till skolan. Hade ungefär 3 timmars gymnasiearbete, vi hann fixa en enkät som vi hoppas ska få en trovärdig statistik på. Den handlar då om vårt GYA, frågor om kläder och kemikalier, gifter som de innehåller. Det är även lite om ekologika kläder och hur stor skillnad det är osv. Historia lektion gick sådär, har kommit några rader på arbetet och hoppas att det flyter på men det går trögt. Nu sticker vi in på hööks i hopp om att hitta något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0